Een tevreden klant eindigt met een goede final mile – een seminar van Peter De Bock

Op 26 november ging ik langs op het event Virtual Supply Innovation 2020. Zoals de naam het zegt, was dit een virtueel evenement. Alles was heel mooi georganiseerd.  Het was alsof je echt op het evenement aanwezig was, je kon er rondlopen met het bedieningspaneel, infostands bezoeken, seminars bijwonen, …

Ik koos ervoor om de seminar ‘een tevreden klant eindigt met een goede final mile’ bij te wonen. Deze keynote sloot goed aan bij het ruggengraatproject die ik aan het opstarten ben. Bij Greenprints gaan we namelijk ook online producten gaan verkopen, een goede final mile is voor ons dus ook zeer belangrijk.

De keynote werd gegeven door Peter de Bock, transportmanagement specialist bij Nu Skin. Hij haalde zijn bachelor diploma bedrijfskundige informatica aan de hogeschool van Maastricht. Voor zijn job bij Nu Skin deed Peter ervaring op bij UPS Supply Chain Solutions waar hij 12 jaar aan de slag ging als onder andere Teamleader Troubleshooting & TOSG en als Transport Coordinator.

De webinar was in zijn geheel wel interessant. Toch waren er enkele zaken die voor zich spraken. Er werden veel zaken aangehaald en gezegd die ik en volgens mij nog velen anderen weten zonder dit te hoeven bijwonen. Vaak zijn het zaken die logisch lijken maar waar men vaak niet bij stil staat, een kleine heropfrissing hiervan was dus zeker nuttig.

De andere webinars sloten zich minder aan bij het project waar ik mee bezig ben. Misschien is dit volgend jaar wel zo, ik kom dus zeker nog eens een kijkje nemen!

De link van het evenement: https://www.valuechain.be/nl/nieuwsbrief/detail/7752/virtual-supply-chain-innovations-2020-opent-vandaag-de-deuren

De link naar de keynote die ik bijwoonde: https://valuechain.virtualfair.be/webinar/room/e-commerce-workflow-transport

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *